ازدواج مجدد مهناز افشار با شوهر جديدش

۱ بازديد

ازدواج مجدد مهناز افشار با شوهر جديدش

 

بيوگرافي جديد مهناز افشار، بازيگر شناخته شده سينما، تلويزيون و تئاتر ايران است. او به واسطه موقعيت هنري، زندگي شخصي و خانوادگي و فعاليت‌هاي اجتماعي اش در سال‌هاي اخير به يكي از سلبريتي‌هاي جنجالي در ايران تبديل شده است. افشار زندگي حرفه‌اي و پر فراز و نشيبي را پشت سر گذاشته است. در ادامه نگاهي به زندگي و كارنامه مهناز افشار داريم.

مهناز افشار متولد 21 خرداد سال 1356، در تهران است. ديپلمش را در رشته تجربي گرفت و براي ادامه تحصيل به مدت چهار سال در موسسه‌اي غيرانتفاعي به تحصيل در رشته تدوين پرداخت و در كلاس‌هاي بازيگري حميد سمندريان، استاد برجسته تئاتر و بازيگري تعليم ديد. زندگي در يك خانواده مذهبي باعث شد كه او با محدوديت‌ها و نارضايتي‌هايي براي كار بازيگري روبه رو شود، اما نارضايتي خانواده در نهايت نتوانست فعاليت حرفه‌اي او را محدود كند.

مهناز افشار و ياسين رامين در 4 خرداد ماه سال 1394 صاحب دختري به نام ليا شدند.
فيلم هاي مهناز افشارافشار فعاليت حرفه‌اي در بازيگري را با مجموعه تلويزيوني "گمشده" به كارگرداني مسعود نوابي در سال 1377 آغاز كرد. او فعاليت سينمايي اش را با بازي در "شير‌هاي جوان" و فيلم سينمايي "دوستان" به كارگرداني علي شاه حاتمي در سال 78 آغاز كرد.اين بازيگر سينما و تلويزيون با بازي در فيلم سينمايي "شور عشق" به كارگرداني نادر مقدس در سال 79 به شهرت رسيد. البته اين شهرت او به خاطر بازي درخشانش در اين فيلم نبود بلكه به خاطر چهره او بود. شباهت فراوان مهناز افشار به گوگوش خواننده مشهور پاپ در شهرت او در اواخر دهه هفتاد و اوايل دهه هشتاد تاثير به سزايي داشت.در آغازدهه هشتاد مهناز افشار آرام آرام در كنار چند بازيگر ديگر از جمله محمد رضا گلزار، امين حيايي، بهرام رادان به چهره‌هاي پر فروش و موثر درگيشه و سينماي تجاري ايران تبديل شد.

 

بسياري از سلبريتي‌ها غير از شغل حرفه‌اي خود، به صورت تفنني و تفريحي به مشاغل ديگري هم روي مي‌آورند، مهناز افشار هم از اين دسته است.
برادر كوچكتر مهناز افشار جواهر ساز است و همين موضوع باعث شده است كه او نيز گاهي در اين حوزه فعاليت كند. او درباره همكاري با برادرش در زمينه جواهرسازي مي‌گويد:«گاهي طراحي‌هاي جديدي به او ارائه مي‌دهم و او آن‌ها را مي‌سازد.»او مدتي نيز مزون لباس داشته است، اما به دليل وقت گير بودن آن كار را رها كرده است.
ازدواج مهناز افشارمهناز افشار در خرداد 1393 با ياسين رامين فرزند محمدعلي رامين معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در دوره دوم رياست جمهوري محمود احمدي‌نژاد ازدواج كرد. خطبه عقد او را سيد محمد خاتمي رييس جمهور پيشين خواند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.