توضيحاتي درباره همسر سابق جاني دپ

جالب ترين مطالب روز دنيا

توضيحاتي درباره همسر سابق جاني دپ

۲ بازديد

به گزارش خبرنگار حوزه سينما  گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورايتي، امبر هرد همسر سابق جاني دپ، اسرار جديدي را از خشونت اين بازيگر عليه خودش منتشر كرد. 
او در اين اسناد، جاني دپ را چندين بار «هيولا» ناميد و معتقد است كه اين بازيگر به دليل استفاده بسيار از مواد مخدر و مشروبات الكلي هيچكدام از خشونت هايي كه مرتكب شده را به ياد نمي آورد.
امبر در اين اسناد نوشته است: در دسامبر ۲۰۱۵ زماني كه در شهر لس آنجس بوديم، جاني بازيگر سابق «دزدادن دريايي كارائيب» بار‌ها او را به شدت از ناحيه گلو و سر مورد ضرب و شتم قرار داده و بار‌ها او را تهديد به قتل كرده است.
هرد در اين باره مي گويد: تا مدت‌ها نمي توانستم فرياد بزنم و نفس كشيدن برايم سخت بود. در مواقع درگيري نمي خواستم جلوي او را بگيرم چراكه كه او خودش نيز نمي دانست چه كاري انجام مي دهد و واقعاً ممكن بود من را بكشد.
گفتني است؛ امبر هرد و جاني دپ از سال ۲۰۱۲ با يكديگر آشنا شدند و او پس از آن متوجه اعتياد جاني دپ به الكل و مواد مخدر شد. هرد مي‌گويد جاني دپ پس از آنكه از حالت مستي و شرايط پس از مصرف مخدر بيرون مي‌آمد، هيچ يك از خشونت هايش را به ياد نمي‌آورد و من نيز، چون او را دوست داشتم و به قول‌هاي بي اساس وي براي خوب شدن اعتماد مي كردم.
در نهايت جاني دپ با وعده‌هاي پوچي كه به امبر مي‌داد، در سال ۲۰۱۵ با وي ازدواج كرد، اما اين ازدواج به سرانجام نرسيد و هرد در سال ۲۰۱۷ درخواست طلاق داد. خود او مي‌گويد بار‌ها توسط مردم به ضربه زدن به جاني دپ متهم شده است.
هرد در سال ۲۰۱۸ در واشنگتن پست به صورت غير مستقيم به خشونت‌هاي جاني دپ عليه وي اشاره كرده بود كه واكنش جاني دپ را به همراه داشت. وي درخواست غرامت پنجاه ميليون دلاري را به خاطر ادعاي بي اساس آمبر هرد پرداخت كرده بود.

جانی دپ، با نام کامل جان کریستوفر دپ، در 9 ژوئن 1963 در اونسویل، کنتاکی، آمریکا، به دنیا آمد. او یکی از بازیگران محبوب و تاثیرگذار هالیوود است که با بازی در نقش‌های متنوع و هنرمندانه، به شهرت جهانی دست یافته است. زندگی نامه جانی دپ سرشار از بازی های درخشان او است. دپ با آغاز حرفه‌ی خود در دهه 1980 و با بازی در سریال تلویزیونی "21 Jump Street" به شهرت رسید. او سپس با نقشهایی چون "ادوارد دست‌چرخ" در "ادوارد دست‌چرخ"، "جک سرو" در "پیراتز آف کاریبیان" و "ویلی وانکا" در "چارلی و کارخانه‌ی شکلات" به عنوان یکی از بازیگران محبوب و مورد توجه صنعت سینما قرار گرفت.

 

جانی دپ، علاوه بر بازیگری، به عنوان یک هنرمند و موزیسین نیز شناخته می‌شود. او به عنوان یک گیتاریست با استعداد شناخته شده و حتی در تعدادی از فیلم‌ها به عنوان موزیسین نیز نقش آفرینی کرده است. با وجود موفقیت‌های بی‌شمار در حوزه فناوری سینما و تلویزیون، جانی دپ به عنوان یکی از آیکون‌های نهفته در صنعت سینما و تئاتر شناخته می‌شود که با تنوع و استعداد هنری خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در دنیای سرگرمی کسب کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.